Sa fii Animator, este mai mult decat o meserie, este un
stil de viata!
Gilbert Trigano
G.O, in varianta originala, formulata de catre Club Med
Meseria de Animator Hotelier, de G.O. (Gentil Organizator) este o inventie a Club Med acum 60 ani. Animatorul este unic si este persoana care reprezinta cel mai bine spiritul de club.
Sa fii un animator trebuie Sa Stii sa Faci (ceea ce fac, este profesionist), Sa stii sa Fii (placut, disponibil si apreciat) si Sa Stii sa Traiesti (prin ceea ce esti, insufli pofta de viata si fericire).
Are un spirit de solidaritate si munca in echipa este lucrul pe care il apreciaza cel mai mult. Este generos cu cee ce stie si datorita compententelor sale, ofera serviciile pe care turistii le doresc si le apreciaza. Pasionat de ceea ce face, surazator, este mereu in contact cu turistii. Maleabil, are o curiozitate innascuta pentru culturi si valori, stie sa se adapteze la personalitatile si culturile celor pe care ii intalneste.
• organizeaza fericire si buna dispozitie
• organizeaza turnee sportive
• organizeaza activități de fitness (aerobic/ step, stretching, Aqua Gym, etc )
• organizeaza cursuri introductive în dans (moderne și de societate)
• organizeaza spectacole și activități interactive
• cazarea este asigurata gratuit, in camera de personal, impreuna cu inca un membru al echipei de animatie
• mananca cele 3 mese ale zilei in restaurantul principal al hotelelui, impreuna cu turistii
• are access nelimitat la bauturi racoritoare si apa pe toata perioada zile la barurile din hotel.
• transportul este asigurat gratuit
• are tricouri si alte materiale oferite gratuit pentru activitatile sportive
• excursii gratuite sau reduceri importante la excursiile organizate de catre tur-operator
1. Stagiul de pregatire este GRATUIT
Toti cei interesati sa devina animatori hotelieri sunt obligati sa participe la stagiul de formare in meseria de animator hotelier.
Acest stagiu este gratuit, va oferim pe toata perioda lui, cazare si 3 (trei) mese pe zi si bineinteles cursuri si module de pregatire.
2. Cursantii nostri se angajeaza GARANTAT 100 %
Toti cursantii nostri care au terminat stagiul de pregatire organizat de catre noi au un loc de munca asigurat. Rezultatele sunt dovedite de cursantii care au terminat un anii trecuti si acum au trecut pe pozitii care le permit avansarea in cariera: coregraf, animator-dj, responsabili de animatie sau cei care au trecut la un contract direct cu TUI Franta, pe un contract nedederminat.
3. Experienta
Organizam cursuri de pregatire din 2008, ne bazam pe experienta proprie in cluburile de vacanta
dar nu uitam ca lucrurile se schimba mereu si apelam mereu
la cei care sunt in contact cu munca de pe teren.
4. Traineri care au facut cariera
Suntem de parere ca poti invata despre meseria de animator hotelier doar de la cei care au facut cariera, cei
care la un moment au fost animatori hotelieri si apoi au aplicat ceea ce au invatat in alte domenii, unde sunt lideri de piata.
5. Simulam si exersam toate activitatile pe care le veti intalni pe teren
Punem accent pe simularea si exersarea tuturor activitatilor pe care le veti efectua in cadrul clubului de vacanta, activitati sportive, non-sportive si de divertisment.
Cursurile sunt structurate pe module, activitati de fitness, activitati colective, jocuri si dansuri, scenete de teatru, etc… Va ajutam sa descoperiti despre viaţa de animator hotelier dar in acelasi timp facem cursuri de vorbit in public, vorbit la microfon, cursuri de atitudine si comportament de urmat in cadrul unei sructuri hoteliere, pe scurt, facem tot posibilul sa va dam bazele meseriei astfel incat sa va integrati cat mai usor in clubul de vacanta.
6. Studiezi si exersezi limba franceza
In cadrul tur-operatorului Marmara, toate activitatile si interactiunile cu echipa si turistii se desfasoara in limba franceza. Indiferent de nivelul la care esti acum in limba fanceza, structura cursului se face in asa fel incat sa te ajute sa ajungi la un nivel conversational relaxat, cu un bagaj de cuvinte care sa iti permita sa te exprimi cu usurinta.
7. Primești feedback real
Fiecare cursant primeste feedback real si obiectiv cu privire la sansele sale de reusita. Trainerii iti spun atat ce faci bine și mai ales ce NU faci bine, ca sa stii unde exact este nevoie sa mai lucrezi.
8. Consultanta
Pastram legatura cu fiecare cursant si oferim consultanta post-curs. Pe toata durata curs-interviu-angajare suntem alaturi de cursanti, ii consiliem, le oferim sfaturi si urmarim indeaproape evolutia